.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه آفتاب یزد 3 شنبه


300نفر همراه احمدي نژاد در سفر به آمريكاي لاتين

فردا نوشت: اخبار رسمي و غيررسمي متعدد از همراهان رئيسجمهور در سفر وي به پنج كشور آمريكايي - آفريقايي، تاملات و سوالات بسياري را در پي دارد. سفير جمهوري اسلامي ايران در برزيل اعلام داشته است كه بيش از سيصد نفر از جمله صد و پنجاه تن از فعالان بازرگاني و تجار در اين سفر "مهم"، محمود احمدينژاد را همراهي خواهند كرد. در حالي كه اهميت سفر رئيسجمهور اسلامي ايران به كشور موثري همچون برزيل و در كنار آن، تعاملات ديگر با كشورهايي همچون ونزوئلا، بوليوي، سنگال و گامبيا نبايد ناديده گرفته شود؛ اما به راستي حضور اين سيصد نفر اين چنين حياتي بوده است؟ محمود احمدينژاد در طول رقابتهاي انتخاباتي و دوران رياستجمهورياش بارها و بارها بر لزوم سادهزيستي و تفاوت وي با دولتهاي گذشته در مسائلي همچون اشرافيگري و ريخت و پاش تاكيد كرده است.

سفر محرمانه جلال طالباني به ايران

به گزارش خبرگزاري فرانسه، روزنامه آوينا چاپ كردستان عراق نوشت: جلال طالباني رئيس جمهور عراق، روز يكشنبه هفته جاري سفري محرمانه به ايران انجام داده است. اين روزنامه مدعي شد:طالباني در جريان اين سفر با محمود احمدينژاد ديدار كرد و از وي خواسته است كه مانع اعدام چند شهروند كرد ايراني شود. خبرگزاري فرانسه تصريح كرده است كه مقامات دولت عراق تاكنون خبر سفر طالباني به تهران را تاييد نكردهاند. اين در شرايطي است كه سفير ايران در بغداد در گفتگو با ايسنا سفر طالباني به ايران را در چارچوب سفري غير رسمي براي انجام معاينات پزشكي عنوان كرد.

معاون وزير ارشاد خبرداد توقيف روزنامه همشهري

روزنامه همشهري به دليل درج عكس معبد بهائيان و تشويق گردشگران جهت بازديد از اين مكان، از سوي هيئت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.محمدعلي رامين دبير هيئت نظارت بر مطبوعات در گفتگو با فارس با اعلام اين خبر افزود: در بيستمين جلسه از دوازدهمين دوره هيئت نظارت بر مطبوعات به تاريخ 2/9/88 گزارش تخلف روزنامه همشهري از مفاد ماده 6 قانون مطبوعات مصوب 2/12/64 و اصلاحات بعدي آن مطرح و مقرر شد؛ به سبب درج عكس معبد بهائيان و تشويق گردشگران جهت بازديد از اين مكان در صفحه نخست شماره 4992 مورخ 1/9/88 ضمن توقيف نشريه مذكور به استناد تبصره ماده 12 قانون مزبور، موضوع جهت پيگيري قانوني به مراجع ذيصلاح ارسال شود.

اولين پست وبلاگ ابطحي پس از آزادي

عصر ايران نوشت: محمدعلي ابطحي پس از آزادي از زندان در پي وقايع اخير پس از انتخابات دهم رياست جمهوري، وبلاگ خود را به روز كرد.متن اين نوشته ابطحي، به شرح زير است:روز از بهار و تمام تابستان و 61 روز از پاييز را در زندان گذرانديم. درست 160 روز. چه سخت بود و تلخ. امروز آزاد شدم. از همه كساني كه در اين مدت لطف كردند و يادي از من كردند و از همه كساني كه به هر دليل با من مخالف بودند و بر عليه من حرف زدند و نوشتند و يا از من ياد نكردند ممنونم.

خداحافظي موقت روزنامه روزنامه "خبر"

روزنامه "خبر" تا اطلاع ثانوي منتشر نمي‌شود.‌ به گزارش مهر، روزنامه "خبر" با تصميم صاحب امتياز و مدير مسئول اين روزنامه تا فرصتي ديگر ‌منتشر نخواهد شد.‌اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه عليرضا معزي مدير مسئول اين روزنامه در سايت "خبر آنلاين" ضمن اعلام ‌رسمي تعطيلي روزنامه نوشته است: اين شماره را وداعي موقتي بدانيد تا زماني نزديك كه دوباره ميهمان شما ‌خواهيم بود. ترجيح مي‌دهيم بر "خبرآنلاين" متمركز شويم كه امكاني دلچسب و دلخواه است و فعلا "خبر" را كه ‌جبري كاغذي است و جداي از همه گرفتاري و مشقت ‌هاي خاص روزنامه‌اي امروز برخي تنگناها و سوء برداشت‌ها ‌عرصه را بر آن تنگ كرده بر زمين بگذاريم.‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.